Sunday, December 4, 2011

Antara Salah Dan Salah Sangka

Salam....
Post ini ditujukan khas buat Abang...
Adoyai....
Ampun Pak Belalang...
Bapak lagi udah salah paham nieh....
Sebenarnya....
Aku tidak tahu....
Pak Belalang adalah pembaca setia blogku ini....
Sebenarnya....
Bukan salah Abang....
Dan ku juga tidak menyalahkan Abang....
Hmmm...

Segalanya bermula disini....
KAKOM vs Marking.....
Hati aku memang dengan KAKOM....
Cumanya bila si bos udah ngungkit2....
Minta aku dulukan unit...
Aku terpaksa.....
Demi sebuah keegoan.....
Aku sebenarnya ingin membantah....
Aku tetap nak ke KAKOM....
Namun....atas pujukan orang2 yang masih sayangkan aku.....
Aku diminta mengalah.....
Kata orang...
MENGALAHBUKAN BEERTI KALAH.....
Dan disebabkn itu...
Aku mengalah....
Memang sedih dihati.....
Tapi aku tidak menyalahkan sesiapa....
Malahan aku berterima kasih....
Keranamendamaikan jiwa ini....

Terima Kasih...
Pada,
Abang....
Kak tie...
Kak ilah...
Marzuki....
AbangMie...
Mak....
Dan semua yang memujukku....

Aku keciwa.....
Tapi bukan kerana kalian yang memujuk....
Tapi kerana orang yang memaksa....
Masih lagi tidak menghargai pengorbanan jiwaku...

Sekuntum senyuman buat Abang....
Yang xhenti memujuk jiwa panasku....
Keterkilanan ini...
Aku ku simpan kemas disudut sanubari....
Terhadap si bos...
Yang suka memaksa itu dan ini...
Yang tidak henti jua mengungkit...
APC 2009...
Trima kasih, kerana menyedarkan aku....
SIAPA KAMU YANG SEBENAR

P/S: AKU BUKAN KECEWA MENERIMA SARANAN ABANG!MALAHAN AKU BERTERIMA KASIH ATAS SOKONGAN ABANG...HANYA ALLAH SAHAJA YANG MAMPU MEMBALAS JASA BAIK ABANG...

No comments: