Thursday, October 31, 2013

Bunga Kertas Are Real

Salam....
we call this flower...
as BUNGA KERTAS....
but its real...
not made of papers...

i love its scientific name...
its remind me...
of a song...
title...
BOUGENVILLA by Spring

9 comments:

t.a.t.a said...

bila baca BUNGA KERTAS, tetiba saya terimagin HIBISCUS.

apa kena mengena ntah.

Rai Ourkizuna said...

nama saintifiknya sangat sedap kan.. bougenvilla.. tapi nama melayunya macam bunga buatan je..

dhiera said...

bunga yang paling banyak ditanam di kebanyakan rumah~

Deqla Manjew said...

cantiknye munger2 cinta.. hikhik..

psstt.. dear.. blog dah kena serang malware ker? sbb deqla bkk je trs kuar malware tu.. tp deqla terpaksa cpt2 klik kat kotak komen utk komen..

Kakzakie said...

Wondering why call 'kertas' maybe looks like paper:)

maszmadi said...

senang nak tanam n x perlu penjagaan yang detil... kat kg byk pokok bunga ni.. cantik tp xder bau...

pha is said...

tu la.. sedap nama saintifik dia..


psst.. apesal 2-3 hari lepas blog ke kena malware..

chotz axoera said...

dalam hati ada munge ke ni hehhe

ros_reeza said...

Mak Ros ada tanam.. memang menjadi.. banyak bunganya.. ada macam -macam warna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...