Tuesday, June 11, 2013

Travelog Selangor : All Terrain Vehicle (ATV)

Salam...
i went for the new adventure...
during my semester break...
that i end up at SOFEA JANE'S WATER FALL..
its ATV that we tried out...
(ALL TERRAIN VEHICLE or QUAD BIKE)
at KAMPUNG KEMENSAH...
using the quad bike...
we go around the village...
meet some Orang Asli...
carrying some bamboo and cane too...
and the fascinating jungle view...
The Welcoming Banner Above The Entrance
The Landmark And Training Turning Track
The QUADBIKE or ALL TERRAIN VEHICLE ATV

15 comments:

duniafana said...

yang ni best..kena try

Kakzakie said...

Never try before. Four tyres but looks like motorbike. Must be enjoyed seat on it:)

Khai♥Rin : anies said...

lama beno tringin nk tunggang atv ni tp ntah bla dpt nyer

Yusof Ngadi said...

Teruja nak baca entry ni.. Tapi kenapa 3 gambar je kak?? (hampa) hehe


Teringin nak try atv pusing kebun, serius mengujakan! Berapa ringgit bayaran dia kak?

:: Mrs.Eady :: said...

ATV?awesome!

Rai Ourkizuna said...

cam seronok tengok org bawak atv.. tapi selalu tengok kat tv omputeh bawak asyik terbalik je bila naik bukit tak rata..haha.

Aujinz said...

pernah bawak quadbike... tapi kat pantai laa.. belom pernah try yang off teack punya.. nak kena try nie.. hue hue hue

Cik Muda said...

kamppung kemensah...yup. rietta main paintball kat situ jg tak?

ada masa nanti bole main sama2...

Deqla Manjew said...

wahh mmg gempak la kalo dpt naik tu... ;)

Papa Mifz said...

PM tak pernah merasa lagi naik ATV tuh...sure best kan...

the malay male said...

main ATV mmg seronok, nasib baik mahal cajnya, kalau tak setiap minggu nak main ATV :-)

hainom OKje said...

Macam best je naik ATR tu keliling kg orang asli!

eita said...

macam best je naik Quadbike....

nak ikut..

elly nadyra said...

how atv ride? awesome? scary? terrifying?

pha is said...

pergh.. mesti best naik menatang nih.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...