Monday, February 15, 2016

Back To The Office

Salam...
the 2 weeks holiday is over...
time fly and keep flying....
just gone back to my hometown...
and taking care of the house...
and...
its time to continue all the works....
again....

HAVE A NICE MONDAY!...hehehe...

13 comments:

Kakzakie Purvit said...

Two weeks holiday after exam or CNY holiday Rietta?
Kakak last week Wednesday already back to office.

aryan azra said...

salam perkenalan

idzwa kamaruddin said...

lama nyer cuti... ;)

aizamia3 said...

Minggu lepas saya cuti cuma hari Jumaat je, itupun cuti jaga anak2 di rumah dan rutin ke sekolah. Nak berholiday belum kena masa lagi buat masa ni.

elly nadyra said...

lama cuti 2 minggu
kemana rietta cuti2 tu

welcome back to work!

Zul Fattah said...

best ja bercuti.. untungla masih boleh rasa apa itu cuti.. sy ni, cuti ke, tak cuti, sama ja.. bosan pun ada.. huhu

aliaamie said...

The day kat ofis after holiday is the most lemau day

Pha Is said...

welcome back..

hainom OKje said...

Dah cuti lama lama tu, tak liat ke nak kerja semula Rieta ? Hihi

Nick Nashram said...

sama la, dah start keje rasa malas semacam je..nak bangun pagi pun susah..haha

eita said...

selamat berkeje rieta

sal ya said...

Dah lama x ke sini. Bz. Hehe...

Jari Manis said...

Hi Rietta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...