Saturday, July 20, 2013

Meeting Alex

Salam...
I was at SUNWAY CARNIVAL MALL penang...
Looking for TUDUNG AIDIJUMA....
This time i choose mix color....
And came across the stage...
Where they have ALEX...
Right there...
Waiting for the children....

12 comments:

Juliet_iRa~" said...

hye rieta :)..alex cutee..xmenari ke dia?heee

ira pon cari tudung aj aritu tp xda warna y nak plak..huuu

xbeli pon..

salam rmadhan..

eita said...

mesti best gi sini kan...akak dah lama tak kuar...stres nyer

kay_are said...

aku name singa tu pun tak tau ok.. +__+ kagum aku ko tau name singa tu..

❤Kamsiah❤ said...

anak pompuan akak dok ajak kesana jugak..cari tudung tu...
kucing kat rumah akka pun nama Alex hehe

man said...

Comelnya ptng 2

Vee said...

anak buah kata ' alex the lion ' ...

Papa Mifz said...

Alex nih yang pandai menari,tapi tak pandai berlawan tuh kan...hehe

Deqla Manjew said...

pandai singa ni senyum.. haha... ;p

hainom OKje said...

Kalau dak TLBD tu ngeri tgk Alex tu Rietta hehe

elly nadyra said...

Sempattttt

Bitt (double IS) said...

i baca dgn ismeth ni..ismeth tanya : dia datang dari mana tu ma..nak peluk2 dia boleh? :)

aizamia3 said...

cute kan alex tu.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...