Monday, June 10, 2013

Lets The Fight Begins

Salam...
Mr Kriss had a new image...
Since cats love to scratch his seat....
And putting a plank on it didnt work...
(they scratch on the side)
Made up my mind....
Tadaaa....
Lets the fight begins Kitty....
Hehehe...

16 comments:

Kakzakie said...

Good idea Rietta.
After this kitty you just can only sit in the front basket:)

Khai♥Rin : anies said...

selain tu apa fungnya yg lain ye? sy tgk ramai je yg pasang..

hainom OKje said...

Hari tu Okje tengok motor byk yg cover cam tu Rietta...tgh femes kot covert cam tu la...ni

Rai Ourkizuna said...

apa fungsinya? kalau kucing scratch tak boleh ke? patut letak pengasah kuku situ.. kalau dia scratch nanti kuku tumpul. hahaha..

Daddy Ziyyad said...

hahahaha...sangkut la kuku kucing tu kalau dia gigih jugak nak cakar!

❤Kamsiah❤ said...

suami akak pasang kat skuter anak pompuan akak...sianak kata...geli nak naik..

Deqla Manjew said...

ramai dah guna mcm ni kan... ;)

Aujinz said...

tenagh femes kot cover seat yang macam nie.. dia tak kumpui habuk ka?

wahida said...

dah jadi trend pasang benda ni...

eita said...

tadi masa kat bengkel..ada sorang budak politek..pasang macam ni lah..

sekarang rietta plok...

pha is said...

owh.. ni la kris kesayangan tuh.. hehehe

Cik Muda said...

hihihihhi.......dasyat la...
sy gak yg tak reti merempit...

Gee GTG said...

salam kak rietta..

wah.. bagus ni.. hahaha..
saya x pandai bawak motor ataupon kereta.. redha jer lah..^^

Dianaa said...

ayah FD baru je beli benda tu, nak elakkan panas. kesian kat adik2 masa ambik diorang balik sekolah. hihi

munna said...

munna tak pandai bawa motor... naik jadi pembonceng bolehlah...

elly nadyra said...

this one really comfy right? people said la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...