Thursday, April 4, 2013

Unique Plants At Cameron Highlands

Salam...
this is the first time...
i meet these cute little plants...
they are at a few nurseries in Cameron Highland...
Look Like Sprout...So Tiny...Yet So Nice And Greeny....

Its Labeled As Christmas Tree...Yet...They Are Only Plus Minus 1 Feet Tall

This Plant Is Small Too...Look As It Had Been Sprayed With Dye Or Splash With Snow...But Ney....Its The Original Colors...Look A Little As Snow Deer Horn Too...hehehe....

This Is The Tiniest Plant I Have Ever Seen...Yet They Are So Expensive..The Fruit Shape Vase Are Smaller Than A Golf Ball...

17 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik!~

❤Kamsiah❤ said...

yg ke 3 tu akak panggil pokok salji hehe...sbb ianya mcm disaluti salji,kan..

missSenget said...

comel..

lama dah x pergi cameron.. sobs..!

Aan Shared said...

~°• السلام عليكم •°~
salam kenal sob..

Kakzakie said...

The plant looks like deer horn attract kakak's sight Rietta. Can it plant at our normal weather?

Deqla Manjew said...

cantik betul gmbr .. mesti terpegun masok blog ni..hihi...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sume cantik!!
segar je mata mandang!!!
makkkk, nak dslr gak.. =)

noraauliyya said...

pokok yg last tu nampak besar dalam gambar.

wahida said...

cantik dan unik...

Rai Ourkizuna said...

Rasanyacm penah nampah pokok yg namanya pokok krismas tu.. Rupa hijaunya mcm pokok dlm akuarium pun ada..

hainom OKje said...

Yang bawah sekali tu nampak besar kalau Rietta tak cakap lagi kecik dpd bola golf....sangat cute...

Khai♥Rin : anies said...

cantik..mesti kamera mahal kn? ;-)

eita said...

macam batu karang dalam laut je kan...

adyna said...

Rietta tunjuk pic nie.. Macam nak p Cameron pulak heheh

elly nadyra said...

cantik kan pokok yang cam ala2 ada salji tuh

نورعيم said...

gmbr 1st : mcm rumput pn ada.

2nd : mcm pokok rhu je. hihi.

3rd : pokok ni mcm dlm cerita chronicles of naarnia yg pertama. hikhik.

4th : nampak mcm strawberi tp bukan kan kak?

Dianaa said...

ehh, betul2 unik ni. suka tengok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...