Tuesday, January 1, 2013

Travelog Sabah : Kota Kinabalu

Salam...
Returning back from the island...
we overnight at Kota Kinabalu...
Horizon Hotel...
Went out to shop some pearl...
and the next morning....
Its Kota Kinabalu visiting day...
I Think This Is BURUNG BANGAU

Water Fountain Nearby Horizon Hotel

Mosque Surrounded By Man Made Lake..
The Last Visit...
Its Tanjung Aru...
Waiting for the sun set...
before we went to the Airport...
Our Arrival Is Greeted By This Green Bayan Bird

Sunset At Tanjung Aru...So Peaceful


13 comments:

Kakcik Nur said...

Sabah sentiasa menbuatkan kakcik teruja untuk berkunjung lagi ke sana....

missSenget said...

cantikknyaaa...

best nya.. nk tgk gmbr2 mutiara sana.. mesti rambang mata..

~Cik Viva~ said...

Org ckp sabah best...seafood best...teringin nk g kundasang....

eita said...

best nyer...
terasa berada di sana..
mesti giler tengok pearl kan..

syafiqakarim said...

wuwuwu bila nak jejak ke sabah ni

sHaRiNa eLyaNa said...

la d kk ka skg hehe..pearl murah kat pasar pilipin..:)

Bui Junaidi said...

WOWWWW...1000X LIKE UTK GMBR SUNSET TU,MMG MENDAMAIKAN HATI DAN PERASAAN..

elly nadyra said...

sunset itu sangat awesome

munna said...

cantik2 gambar yg rietta ambil....

kay_are said...

cantik hotel tu.. mesti mahal kan.. tapi nape aku tengok bentuk masjid tu macam masjid shah alam je.. hmm..

نورعيم said...

subhanallah! cantiknya! dah lama tak tgk matahari terbenam ni.

Hanih Borhan said...

tak pernah lagi jejak kaki ke sana...harap2 dapat ke sana satu hari nanti insyaAllah...

ada banyak kawan yg asal dari Sabah & Sarawak... & semua baik2... :)

Aujinz said...

cantik.. gambar pon cantik XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...