Friday, December 28, 2012

Travelog Sabah : Mount Kinabalu

Salam....
early in da Morning....
woke up and dress up...
just to have the beautiful view...
of MOUNT KINABALU...
by the balcony of our chalet....
Tinggi Tinggi Gunung Kinabalu....Tinggi Lagi Sayang Sama Kamu....

Biru Biru Gunung Kinabalu....Tengok Dari Jauh...Hati Saya Rindu....

17 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik nyer...

Kakzakie said...

Nice view Rietta.
Oh... having holiday there.

nur anis said...

cantiknya...:)

ahsfantasy24 said...

Subhanallah.. Indah ciptaan Dia.
Mengimpikan untuk ke sana juga :)

Rai Ourkizuna said...

cantiknya...akak suka pemandangan macam ni..tapi tak berapa nak cukup stamina mendaki..hahaha..adess.. ada umur ke tidak nak ke puncak kinabalu camni gaya kan..

TechKini.com said...

Cantiknya, dah macam kat luar negeri...

-> ❤ TechKini.com

dhiera said...

waa...gambar ni dekat abes la. kite dl dok kat ranau. tak nampak dekat macam ni~

Aishah Jahirah said...

cantik sangat...bila la nak sampai sana...

kay_are said...

memang cantik r gunung kinabalu ni.. teringin gak aku nak sampai puncak suatu ari nanti.. tapi entah bile r tu kan..

Mizz ErMa said...

ya ampun k.rietta..indahnya ciptaan Ilahi nie..

Papa Mifz said...

cantik sungguh pemandangan dari chalet tuh yer...

Tihara said...

nice scenery-- mcm kat switzerland tak ?

eita said...

sungguh sungguh sungguh cantik...subhana allah

elly nadyra said...

rietta tak pi daki ke?

Azian Elias said...

wahhh... di Sabah. baru ada kesempatan melawat ni..

Hanie Dew said...

mana tau lagu tu..heehee.

Leeya Hezlin said...

laa..ada datang sabah ke??
kenapa tak bagitau..
kalau tak boleh meet up..
btw,pemandangan di gunung kinabalu tu cantikkan?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...