Thursday, July 26, 2012

Am I Cute

Salam....
This cute box given to me last week....
I wonder whats inside....
And....
Its something that i last aspect....



24 comments:

kakcik said...

Comel kotaknya. Apakah isinya? :)

KhaiRin : anies said...

kotak cup cake ka?

jeBateja said...

Ha ah lah Kakcik...apo isi kandung nya erk...erk....

kay_are said...

memang comel! ape r ade kat dalam tu kan..

cik marikh said...

yes you are..hihiii

wondering bentuk ropanya..pinggan mangkuk kan?

Rai said...

comelnya kotak..apalah yang di dalamnya tu..asal bukan buaya sudah la..hehe..

adyna said...

cumilnyer...

p/s: rietta akak memang nak kuat tp kalu ada benda bersangkut dgn azim mmg cepat teringat,ikt due 17hb 8 nie akak bersalin

Kakzakie said...

Rietta... first sight kakak thought its a peggy-bank hahaha.. read through all comments then its must be foods..

nanie said...

comelnya kotak tu...apakah isinya??? :)

Cik Muda said...

what inside? cute..cute..cute...~

eita said...

cute sangat2...apa isinyer..

3.8 akak blik lh..insya allah

ellynadyra said...

beware, dinasour inside the box hahahhahahaha

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

apakah kat dalam tu... xsabaqnya nak tau (^___^)

Prettywrite said...

amender dalam tu?comel jer kotaknya hijau..

ABU said...

serius comel..

Sharinginfoz said...

memang cantik kotak tu....

azievee said...

comel kotak tersebut...

eelobor said...

apa ada dalam tuh? donut ker? huhuhuhu

adan said...

macam kotak bunga telur je.. hihi.. comel..

salam ramadhan er.. lama tak singgah blog ni..bila dengar lagu dalam blog ni..sy akan teringat blog kamu..

O CIKTEDDY said...

ckp la ape isinya..nk tau gak ^^

Aishah Jahirah said...

kek kat atas tu ke isinya?hihi

Juliet_iRa~" said...

coklat cheese cake!hehehe

NOOR FATIN said...

kotaknya pn comel sgt dah!

Edy Fee said...

comel!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...