Thursday, June 21, 2012

Chocolate From Mekkah

Salam...
normally....
when people come back from performing HAJ...
or UMRAH....
they will give DATES and NUTS and AIR ZAMZAM...
but this lately...
I always get AIR ZAMZAM and CHOCOLATE....
and i love them so much...
coz they are not only CHOCOLATE...
at the center...
it is filled with a whole DATES...
and replacing the DATES seed....
is a whole ALMOND....
its a little sweet....
BUT I LOVE IT....
Huhuhu...Can I Have More ??? Hehehe....

18 comments:

kakcik said...

Coklat dari Mekah itu memang sedap. :)

wahida said...

tak pernah rasa coklat dari mekah...selalu dpt air zam zam ngan manisan dorang je...

ellynadyra said...

love dates much and much!

Rai said...

belum pernah merasa coklat mekah.. saya pun biasa dapat air zamzam dengan buah kering je..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kalo choc. konpom kejap aje abes..
heheheh..
airzamzam tu biasanya sy simpan leklok incase de pepe, blh guna. nk wat tahniq ke.. tp aritu abes guna utk lap muka arwah ayah, pastu sapu2 sket kat dahi + ubun².. ;-((((((
sedeyyy!

Hafizin Jamil said...

best coklat ni..keke

Yasmin Aris said...

sedapkan coklat ni :D dulu mak abah baak balik dari mekah kitorang adik beradik yg baham abes tak sempat nak bagi orang . haha

Elysa Sofia said...

Nak jugak..mesti sedap ni :D

eita said...

tak pernah rasa lagi..
hari tu ada orang bagi kurma+kacang...sedap jugak..

Noraim said...

erkkk 1st time ni dgr cokelat dr mekah. huhu,.


mesti sedap sgt kan? nak jugak blh! hehe.

Mr.Clive said...

gimme gimme gimmee plsss!hehehehe

Cik Muda said...

nak jugak..!!

Aishah Jahirah said...

tak penah dapat lagi coklat dr Makkah..ramai yg cakap best ni..

kay_are said...

sedap ke? coklat emsti r sedap kan.. tapi yang dari Mekah macam tak pernah rase je..

nadia arrumaisha said...

nadia penah makan coklat dari sana.... so delicious....

ABU said...

Selalu je dapat ole ole drpd oversea kan..

Telor Power said...

tak pernah merasanya lagi huhuhu

munna said...

kak munna pun baru je makan coklat dari sana ni....parents kat munna baru balik dari umrah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...