Wednesday, May 16, 2012

Tasek Biru

Salam...
On da way to Ipoh and Sitiawan last week....
i manage to capture a few scenery of Tasek Biru...
located in Selangor...
looking at the water...
 i think i know...
where this beauty got it name...










































24 comments:

Telor Power said...

wah nice, rasanya ini lombong biru area dari bandar KL menuju ke selayang tu kan. ikut jalan perseketuan

Cik FaRiZaM said...

subhanallah, cntik nye pemandangan tasik biru ni :)

adyna said...

biru itu sangat menenangkan fikiran... ;)

So Shy Lady (SSL) said...

wow beautuful... wnderful place for photography

Liselle MonCherie said...

Hehehehe I live in Setiawan :D

Liza Razak said...

jarang dpt tgk tasik biru mcm ni..kat mne ni ek?

Camy Alya said...

gila cantikkk. wahhh

Hanie Dew said...

pernah jugak tasik ni kaler hijau. dulu.

dhiera said...

sangat cantik!

eva said...

wow!! biruuu!! cantek!

wahida said...

ni dekat Kundang tu kan...dekat ngan umah aku ni...

Elysa Sofia said...

Subhanallah,cantiknya :)
Semulajadi ke air dia tu?

Uncle Jonni said...

bestnya kalau dpt tinggal area situ...

dpt mancing selalu... huehuehuehue

Papa Mifz said...

kat Selangor??which part yer?? tak pernah tau pun...huhu

kay_are said...

dekat selangor? area mane? tak pernah lak nampak tempat ni sebalum ni..

KhaiRin : anies said...

mcm kt obersi daa

Faza said...

oh i never been there.. cantik! :)

eita said...

memang betol2 biru..cantik..damai je

Aishah Jahirah said...

tasik yg berwarna kebiruan....mmg sesuai dgn nama dia..

Jue said...

pergh mmg biru abis..
mcm kat swk, ade satu tmpt tu..tasik nama hijau.. #kalau aku x clap..mmg hijau..cantek sgt!

Bui Junaidi said...

DEKAT SINI PUN ADA TASIK BIRU TAPI TAK SEBIRU DAN SECANTIK INI

ellynadyra said...

feel sooooooooooooooo blue

Jocelyn Lum said...

final 2 pix caught my attention. it seems ur enjoying mother nature:)

c'axoera ヅ said...

nice 1....gud start xoxo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...