Monday, December 11, 2017

Moon

- Photo Taken Via Live View On Hangout, During Eclipse on 4/4/15, Credit To Team USM Astronomy Club, KMPP Astronomy Club And Unit Falak USM - 
Salam...
its the end of year...
been a busy year....
lots of thing happened...
lots of thing to be settle...
hoping...
the end of the year....
ends....all of the sorrow...

16 comments:

dear anies said...

rasa mcm baru je sambut thn baru... la ni di penghujung tahun...

Abam Kie said...

selamat menyambut tahun baharu 2018 nanti...

msredcheesecake said...

Make every year worth

Muhammad Khairuddin Lim said...

Selamat tahun baru 2018

iqbal abdullah said...

biasa akhir2 tahun ni dah tiba masa tutup buku dah

idzwa kamaruddin said...

sekejap je masa berlalu kan

Mizz ErMa said...

insyaallah, semoga semua urusan kita dipermudahkan..=)

hainom OKje said...

Yelah kan Rietta.. dah pun dipenghujung tahun... moga perkara yg baik baik akan menutup tirai 2017

Hazmin Hamudin said...

Mana azam yang tak tercapai tu boleh carry forward dah

Fatin Shahrizam said...

Semoga tahun depan, tahun yang lebih baik :)

E'in said...

pejam celik pejam celik nak masuk tahun 2018 dah..

Dhiera nadhirah said...

tik tok tik tok
2017 bakal meninggalkan kita semua. sobss

iqbal abdullah said...

org terengganu sebut BUlan ni 'Mung'..moon..hehe

Pha Is said...

sorrow will never end..

dear anies said...

selamat tahun baru

Jari Manis said...

Happy new year rietta..semoga thn ni lebih membawa kebahagian dandi beri kesihatanyg baik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...