Friday, May 5, 2017

SMS, Whatsapp dan Emel

Picta From Pixabay
Salam....
it was yesterday....
the phone beeping...
(is beeping a word?)

BOSS SMS : Tengok wasep
ME              : Tab habis beteri. Kenapa?
(krik krik krik krik)

ME             : Hello, Kenapa? Tab Habis Beteri Ni...
BOSS         : Check Email.
ME             : Ok

Check my mail.....
settle the work....
went back home...
charge the tab....
check the whatsapp....

BOSS Whatsapp (was)
: Check Email. Urgent...

18 comments:

idzwa kamaruddin said...

Daaaa..kene semua full bateri..huhu..

dear anies said...

ho ho ;-)

Scdha Sein (SS) said...

SS nak mintak no whatsapp boleh?
* Buat muka tebal... He He He...

aryan azra said...

sekarang ni kena pastikan enfon ke tab ada bateri, sebab bos2 pun suka wasap je sekarang ni

Husna Rahman said...

iyeee ini biasa nak2 time cuti... redho ajolee

Aisya사쿠라♥ said...

penting utk ada powerbank skrng ni

shalimar yusof said...

sekarang kerja pun arahan ikut wasap je,,,ahaha,,

Nora Karim said...

Sekarang arahan dari bos-bos pun pakai Whatsapp je... Sabar je la...

ewanthology said...

bos pun nak save budget..pakai whatsapp jek

Karukord Jagaus said...

hai hai hai....lawatan mengejut di subuh yg dingin

Jari Manis said...

Org kuat ni tu sbb bos cari x kira medium 😬

Jari Manis said...

Jeng jeng jeng

wahida said...

adoi la boss pun...huhu...

Mrs Fuzy sweetsourleyra said...

checking whatsapp tu dh jd priority for everyone kan..

Mizz ErMa said...

ada line ok la, kalo xde line? apa pon x boleh hihihi

Pha Is said...

hahaha.. suruh check email terus kan senang.. hehehe

Mrs. A said...

Ngeh! ngeh! ngeh! bos suka ikut long distance

hainom OKje said...

Kadang kadang ngeri jugak ye Rietta bila boss bagi email. Text yg ringkas tp mcm tegas gitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...