Thursday, April 20, 2017

Phone Case Make Over

Salam...
i'm still using the old phone...
that i use...
since 2011....
as for me...
since its still function properly....
its still in a good condition....
no need for a new one...

i cant find any casing fot it any more...
the last time i bought a casing for it...
it was from other model...
but same size...
so its kinda suits it....

last week...
i search for a new one...
most of the place that i went...
this is the reply that i got...
"model ni dah xde kak...
phone akk kecik,xde size ni...."

and two weeks before...
i was amaze by the girls...
with their kawaii things....
and i decided to repaint the old casing....
using acrylic paint....
but not satisfied with the result...
i'm not a good painter....
so let me be...just me... >.<


14 comments:

aryan azra said...

betul rietta selagi boleh diguna kita gunakan, akak pun macam tu malas nak membazir tukar2 enfon.

eh tapi cantik juga hasilnya tu, kira oklah nampak sweet warnanya

Nurfaezah Abdullah said...

hp fae pakai skrg hp pinjam hahahahaha dah org baik hati kasi pinjam so pakai je la ehehe

Abam Kie said...

cantik hasil rekaan rieta. nanti boleh ambik tempahan on9!

Seorang Syed said...

Not bad la actually. Quite nice! at least you can save some money than getting a new one :)

tenku butang said...

betul.. selagi bnoleh guna, guna je apa yang ada kan.. jimat .. heee

Wani Sukarno said...

Waahh agak lama tu dari tahun 2011 lagiii ...x pe lah cantik jugak tu hiii

Mrs. A said...

Betul tu berbelanja ikut keperluan.
Kalau masih elok tiada keperluan pun untuk tukar baru yang lebih kepada kehendak tu.

hainom OKje said...

Rieta .....kalau ada kemampuan carilah yg baru, penat bekerja bagilah reward kat diri sendiri.

dear anies said...

wahhh rajinnya diaaa yaa

Siqah Hussin said...

cantik! :)

Scdha Sein (SS) said...

Wow... Pink Biru tuh... He He He...

Nora Karim said...

Saya pun suka pakai satu-satu barang tu sampai rosak... kalau masih boleh pakai kenapa nak tukar barukan...

Jari Manis said...

Itew suka sbb kombinasi color feberet JM dan SS 😬

dya bunga said...

creative..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...