Monday, August 22, 2016

Stevia

Salam...
i heard about STEVIA for quite some time...
but never tried one...
a few days ago....
a friend of mine gave me a bottle...
and....
its sweet.....
but not really taste like SUGAR....

15 comments:

wahida said...

ramai yg guna stevia ni skrg...mahal sikit la tapi healthy la sbb bukan gula betul tu kan...

idzwa kamaruddin said...

sweet not like sugar.

Muhammad Khairuddin Lim said...

nice sharing

aryan azra said...

ramai yang guna stevia menggantikan gula, tapi akak tak pernah cuba lagi stevia ni

eita said...

sesuai untuk orang yang kencing manis kan..

Nurfaezah Abdullah said...

supplemen ke ni?

Kakzakie Purvit said...

But to those who had diabetic is advisable to take this for sugar alternative.

Thank you for the dua' of my late father.

Pha Is said...

nice..

Amy Hilmirda Daud said...

bagus stevia ni, letak sikit aje dah manis.

dear anies said...

kwn sy ckp dia cuma letak setitik je kt ats lidah tp rs manis berlarutan...x tau laa berlarutan mcm mn tu hehehe

Pha Is said...

rasa manis dia sama x macam gula..? ke, ada lain sikit.. ?

hainom OKje said...

Tulah selalu jugak dengar cerita pasal Stevia ni ....Katanya bagus utk org yg diabetis.

aizamia 3 said...

Ada member office yang ambil stevia ni dan kini kurus dari sebelum ini. Mungkin mengambilkira faktor berdiet jugak.
Saya.. tak pernah cuba.

ros_reeza said...

Tak pernah cuba lagi.

Jari Manis said...

Pernah rasa daun stevia manis sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...