Wednesday, January 21, 2015

What Shall I Do

Salam...
i feel very uneasy...
since last night...
keep waking up a few times...

i remembered a friend of mine...
ship-out in the sea...
been worrying about him ever since...
coz there lots of thing...
that we never know...

but this morning...
i receive a text message...
from another friend of mine...
saying that...
he was rob last nite...
and been tied up...

gosh...
i just duno what to say...
the one off to the sea...
is save and in good condition...
the one in the house...
that i tot would be fine....
BUT.......

13 comments:

aizamia3 said...

Moga beliau tabah menghadapi dugaan itu. Moga tiada apa2 yang berlaku pada beliau hendakNYA.

Kakzakie said...

Masya-Allah it seems you got sick-sense before its happened Rietta...

eMMe said...

Rietta, sori ek, kalo akak baca entry ni, n tersalah komen, kawan rietta kene rompak ke? dia takde pape ke? rietta tak gi tgk dia ke.. tu pasal la tak leh tido ek Rietta, sori laa... kalo salah faham entry rietta ni.. take care, n jaga kesihatan, make sure cukup tdo ek...

nur anis said...

ya allah..seram dengar...semoga kita semua dilindungi dari perkara buruk..

Karukord jagau said...

but...? but what? :-o

ewanthology said...

be extra careful..bahaya di mana mana

Muhammad Khairuddin Lim said...

you will be fine....

Azian Elias said...

bertenang lah ye... jangan terlalu risau.. ALLAH bless u dear..

elly nadyra said...

alahai takutnya rietta
mesti dia fobia
itulah
kalau nak jadi tu
kita duk diam pun jadi juga
kun fayakun

hainom OKje said...

Ohhhh takutnya Rieta...kat rumah pun belum tentu selamatkan. Pendik kata kat mana mana pun kita berisiko...moga Allah melindungi kita hendaknya

Scdha Sein said...

doa banyak2..

Qaseh Vee said...

benda dah nak jadi , nak buat camana kan ... speechless .

Jari Manis said...

doakan yg baik2 buat belia itu yg mampu buat masa ni..itu lah jalan terbaik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...