Friday, April 18, 2014

Sakura : Its Autumn Now

Salam...
after a few days...
it was raining...
and raining...
and raining....
and blooming....
its fall time now...
Autumn is here...



14 comments:

Qaseh Vee said...

pemandangan yg menarik ...

Aziri Pauzi said...

Mejah penah pegi Jepun. Tapi tak penah rasa musim bunga kat sana.

Alih2 musim bunga tu ade je kat Mesia ni. Cantik plak tu. Hew hew.

Tapi, kat kelantan xde. :(

t.a.t.a said...

Ishh! Satu kerja pulak aku nak dok sapu bunga ni semua. Penat la. Macam la aku tak de kerja lain nak buat?

*rungutan tukang sapu.


Hahaha. Spekulasi je tu. Sorry kepada tukang sapu semua.

eelobor said...

cantik sungguh pemandangan bila musim nie.... banyak gak gambar-gambar kat fb

Kakzakie said...

Heee... seems we here have 4 seasons also Rietta...

nor azman said...

Musim bunga mmg lawa

Cho Zila said...

cantikkan bunga2tu... ramai gak kawan berkongsi kisah bunga yang cantik ini...

nurams naz said...

Memang lawa pemandangan macam ni... Dapat lagi bila otw nak g keja pagi2... Nyaman rasanya... :-)

aizamia3 said...

Bertabahlah pada tukang sapu untuk membersihkannya.

ros_reeza said...

cantik sangat!

hainom OKje said...

Betullah Rietta masa panas hari tu bukan main lagi dia mekarnya...la ni dah botak dah pokok kat area rumah Okje ni

ayut said...

Smakin byk hujan skrg..bunga pon krg dh..gugur dqh semua kan Henrietta. . :)

are_lin@yu said...

beznya..mmg cntik kot kan..

Deqla Norumara said...

cantik kan..mcm kat korea je rasanya..hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...