Thursday, April 3, 2014

Di Bawah Lagit Itu

Salam...
Aku khaskan nukilan ini....
buatmu teman...
yang sentiasa dalam ingatan...

walau dimana aku berada...
walau dimana jua kau berada...

duhai sahabat...
duhai teman...
ingatlah...
walau kita berada dibawah langit yang sama...
ternyata...
ia tidak pernah serupa...
pada tiap detik waktu berlalu...
Picta Taken At Pantai Merdeka Kedah Nearly Sunset (the same day)

Picta Taken At Pantai Merdeka Kedah During Sunset (the same day)

17 comments:

Aisya 사구라 said...

cantiknya langit..
subhanAllah..

❤Kamsiah❤ said...

indah alam,indah perasaan..indah jugak ukhuwah yg terjalin..

Irfa said...

subhanallah
cantiknya ciptaanMu


klu naik kapal terbang, suka pandang awan. mcm candy cotton, rasa cam nak pegang tp cuma dlm mimpi je, mana leh bukak tingkap ;)

:: idzwa :: said...

nice!

aizamia3 said...

cantik.. sebab jauh dari pantai jarang dapat tengok keadaan macam tu..

Rai Ourkizuna said...

great picture rietta..

Muhammad Khairuddin Lim said...

Kita serupa...

Tihara said...

suasana indah macam ni memang jadi teringat kat kawan2 lama tapi tu lah masing2 bawa haluan sendiri...cuma sorang teman sekolah je setia di sisi, my hubby..ehee :)

Yumida Huda said...

cantik langit tu..sunset
pandai mengarang puisi

Qaseh Wee said...

kisah kehidupan yang berbeza walaupun meihat bulan yg sama ...

t.a.t.a said...

Jawab salam..
terima kasih teman
untuk nukilan
yang kau khaskan untuk ku ini

aku masih di sini
masih di tempat lama
yang memerlukan aku
untuk terus di sini

duhai teman..
terima kasih atas peringatan itu
aku sangat hargainya

terima kasih
sekali lagi
teman.

Clive Einstein said...

ambik satu batu, guna liquid dan bawak balik rumah sbg memori.

habit baru baru ni.haha.kumpul batu pastu susun dalam kotak sbg kenangan. :P

eita said...

subhana allah...indah nyeyr..

akak pun dah lama tak ambik gambo...
dah lama tak kuar...
asik bertapa dalam umah je

Aishah Jahirah said...

betul...kita ttp berada bwh langit yg sama walaupun xserupa...

ayut said...

Bermadah bt teman..ilham dikala menikmati Keindahan alam..

hainom OKje said...

Sahabat itu umpama bintang.....walaupun ada kalanya ia tidak kelihatan tetapi kita tahu dia ada di sana

Bitt (doubeIS) said...

amazing and beautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...