Saturday, January 4, 2014

Wet Wipes : The Must Have

Salam...
This lately....
I always carries a pack with me...
Very handy....
And always there when needed....
To wipe hands.....
To refreshen faces....
And my choice is...
The one that have fresh scented....

8 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

Wah

munna said...

kat rumah mmg selalu ada tissue ni tapi selalunya buat lap yg kotor pada lantai atau habuk2 je

Gee Lion said...

suka! wangi kan!? ada yg kaler purple tu saya suka. apatah nama dia.. heee...

Azian Elias said...

Sama macam i. .mesti ada. Even kengkadang kalau malas nak basuh tgn, wet tissue lah penyelesaiannya.

adrianna syaz said...

Sya pun sllu guna wet tisu..tp baby pnya..buat lap muka..ngeh2..

Sobri Yaacob said...

memng pentin reata.. tambah musim skrg hujan n panas.. tapi lelaki jarg la bawa..selalunya prempuan..kalau nak tisu mintak je mesti ada kat depa :)

elly nadyra said...

benda wajib ada dlm beg elly sebab senang nak uruskan anak2 ngan wet tissue, kalau comot lap, kalau lekit lap, semuanya lap!

Deqla Manjew said...

x ada la pulak.. nak kena ada jugak nih.. wangi yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...