Thursday, August 15, 2013

GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU

GIVEAWAY FAIR & LOVELY bersama ASYIK MAIBUROGU.

Fair & Lovely merupakan krim pelembap muka nombor satu di Malaysia, kini memperkenalkan rangkaian Advanced Multi Vitamin. Apakah kandungan yang terdapat di dalam Advanced Multi Vitamin ini?

JAWAPAN RIETTA
Vitamin B3, C dan E.

Lengkapkan slogan tersebut. Fair &  Lovely Advanced Multi Vitamin dan Asyik Maiburogu dapat memberikan inspirasi serta mengubah hidup saya secara positif kerana __________________________. (tidak melebihi 20 patah perkataan)

SLOGAN RIETTA
berjaya menghilangkan kesan 'sunburn' pada wajah saya dengan sempurna menjadikan hidup saya lebih ceria, bahagia dan membuatkan  saya tersenyum sentiasa. 

Ceritakan pengalaman indah anda di Hari Raya Aidilfitri dengan kulit wajah cerah berseri.

PENGALAMAN RIETTA
saya mempunyai masalah kulit terbakar 'sunburn' yang teruk sebab bekerja dibawah terik mentari sebagai seorang jurufoto sambilan. Puas memikirkan, krim apa yang sesuai dengan saya. telah banyak juga yang saya cuba, namun hasilnya tidak seberapa. Akhirnya adik saya memberikan krim pencerah multivitamin fair & lovely untuk saya cuba. Hasilnya amat ketara dan memuaskan, lalu saya sendiri membeli untuk diri sendiri dan menjadikan penggunaannya sebagai rutin harian. Sempena hari raya, wajah saya tiada lagi kesan terbakar 'sunburn' dan cerah berseri membuatkan saya merasa sangat gembira. Terasa raya kini lebih bermakna dan yang paling penting, saya berani berjemur di bawah mentari untuk sesi fotografi tanpa perlu risau masalah 'sunburn' yang pasti akan terawat dengan krim fair & lovely multivitamin.

WANNA JOIN ???
click banner above...

4 comments:

Unknown said...

dulu2 suka jugak guna fair & lovely ni.. pas tu tukar safi pulak.. bkn sbb fair & lovely x bgs tp kulit deqla lebih sesuai dgn safi..hihi.. good luck rietta! =)

Asyik Izas said...

Terima kasih sbb sudi join..Asyik doakan semoga berjaya yea..:)

kay_are said...

gud luck ye untuk contest ni.. semoga dapat first prize.. =)

Fatin Diana said...

good luck Rietta! ;)