Monday, July 1, 2013

Pretzel Knots

Salam...
actually today im quite busy...
and a few minutes before lunch break..
decide to edit...
a little bit of...
Ayu's label...
hope she like it...

21 comments:

❤Kamsiah❤ said...

selalu akak beli kat bakery ja..

elly nadyra said...

eh kuih ni keras ke cam pretzel auntie anne's tu

Kakzakie said...

Not bad the design you edit Rietta.

Daddy Ziyyad said...

pernah makan pretzel auntie anne tu je

Deqla Manjew said...

x penah jumpa lagi ni.. kat mana nk beli? nmpk sedap la..

Kniedaz said...

cantik labelnya ^_^

Sharinginfoz said...

Macam sedap aja

eita said...

sedap tak?

Mizz ErMa said...

wah..nampak mcm rangup aje..

aReLaN said...

uish...gambar tu cukup menggiurkan.huhu

Ash Give said...

I like it..apparently im not Ayu haha

hainom OKje said...

Sebelum ni rupa macamana Rietta?

azievee said...

X pernah beli selalu kawan je bagi rasa yang auntie anne punya tu..sama ke rasanyer...hihihi

~ayusleeping~ said...

ayu suka pretzel auntie anne.. sdp.. ^_~

Papa Mifz said...

oh Rietta pandai edit-edit gambar yer..??

Khai♥Rin : anies said...

wah cantik la..

maszmadi said...

mcm cumel jek label tu... hikhik
RM10.00 untuk banyak mana tu?

Telor Power said...

sedap tak? jarang...bukan tak pernah beli la makanan2 mcm ni

Liza Razak said...

wahhh...kreatif..cantiklah sis :)

Mimi Azirah said...

cantik..kreatif....simple but nice

||aLeaSaRa|| said...

wah nice sis..owh tak pernah pun rasa jenama auntie anne,walaupun selalu depan mata he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...