Monday, July 22, 2013

Ketupat Dah Siap

Salam...
Since im running out of time...
Made up my mind...
Come out with the idea...
Tadaa...
This year's ketupat...
Made of strips of papers...

18 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

untuk decoration dalam rumah ke? :)

Vee said...

rasanya utk office nih ...

Kakzakie said...

Welcoming decoration for Hari Raya Rietta. Really creative:)

Deqla Manjew said...

pandai eh.. kat opis deqla pun ada gak wat.. untuk gantung2 kat sini sempena raya.. tp bkn deqla la yg wat.. hihi..

hainom OKje said...

Wah...awai lagi dah siap Rietta.... nak tampal mana tu ? hehe

❤Kamsiah❤ said...

entri akak ari ni pun pasal ketupat jugak hehe

are_lin@yu said...

alahai comelnya..kreatif ;-)

Liza Razak said...

wahh...kreatifnya sis ! kalau hias dalam rumah mesti cantik :)

Mimi Azirah said...

wah utk deko2 erk

diana said...

start mendeco dah ye..

Khai♥Rin : anies said...

mood raya da smpi ye



p/s nak jemput tuan blog join GA anjuran sy... ;-)

Papa Mifz said...

oh ketupat nih rasanya buat tak sesusah ketupat sebenar tuh kan...hehe

pha is said...

semangat dia buat ketupat.. puasa baru 14 hari.. hahha

MaMa Rey said...

ni utk rumah ke ofis Rietta..

eita said...

kreatif tu

ANNA MARIANA said...

wah, kreatif sangat :)

Bitt (double IS) said...

cantik boleh tolong ajar ismeth? aagaggagaga dia suh i ajo tapi tak pandai hehehe

kay_are said...

memang fail menganyam ketupat.. tak reti langsung! +__+

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...