Tuesday, June 4, 2013

Wordless Wednesday 2013.6.1 : Telur Pindang

15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

:)

Khai♥Rin : anies said...

org johor selalu kalau ada kenduri kawen mesti ada telur pindang

are_lin@yu said...

pnh dgr tp xpnh mkn.hehe

Kakzakie said...

Normally in Johore these 'telur pindang' are given as door gift or 'bunga pahar' will put at both sides of the dais.

It happened kakak's foreighner friend thought it was rotten egg hihi...

Papa Mifz said...

PM suka juga makan telur pindang tuh...tapi dah lama rasanya tak makan sebab tak jumpa...hehe

Gee GTG said...

pernah makan.. tapi kurang sesuai dengan tekak.. tapi boleh jer..^^

eita said...

makan sekali hari tu..
pahtu pening nyer pala..
serik doh nak makan

elly nadyra said...

Ada 2 bijik dlm peti ais aku

Sharinginfoz said...

Musim cuti sekolah, ramai yg kahwin

seharum kasturi said...

boleh buat sendiri la telur pindang nih . inshaa Allah ada entry telur pindang nanti ...

Deqla Manjew said...

telor pindang mmg lekok ye kat atas..? huhu..

pha is said...

pernah dengar, tapi x pernah makan..

hainom OKje said...

Mesti dapat dari kenduri kawen ni

kay_are said...

sedap tapi susah kemain nak buat.

oktant said...

Saya suka telur pindang. Lebih-lebih lagi kalau cukup rasa rempah-ratus dan herbanya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...