Friday, June 14, 2013

Travelog Selangor : Burger Bakar Abang Burn

Salam...
i have plan long ago...
that one day...
i wanna have a taste of...
Abang Burn special menu...
Burger Bakar....
then...
on my visit this time...
i manage to go to...
one of his outlet...
and this one is...
at Shah Alam...
The Outlet In Shah Alam...

17 comments:

missShila Nget said...

sedap x..?


kite pn ada plan nk cuba gak..

are_lin@yu said...

pnh rsa jgk.blh la thn.huhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap tak tu?

Kakzakie said...

Unfortunately no franchise Abang Burn at JB.

Ahsfantasy Ryu said...

Tak pernah rasa lagi burger bakar ni. huhu..

Tihara said...

tak penah merasa nak makan kat sini..jauhh :)

Qashmere said...

Sedap tak,,,teringin lah plak

Deqla Manjew said...

wahh.. ramai jugak ye dah merasa burger bakar abg burn yg femes ni.. kat cheras kan??

widiea azira said...

macam pemes nama ni tapi tak pernah try lagi ni haha

Daddy Ziyyad said...

saya tak sampai sampai lagi ke beger bakar ni...:P

tenku butang said...

x pernah rasa lagi mana2 burger bakar.. sedap ke? saiz dia camne lak..

elly nadyra said...

tak pernah try, sedap ke?

eita said...

belanja kite satu...

a.samad jaafar said...

burger bukan mmg dibakar ke..???

pstt.. idea bakar bekas telor utk halau nyamuk tu agak menarik geng..hihihi

xila xotmy said...

now evryone talks about buger abg burn sobs2

pha is said...

popular sungguh kedai ni sampai ramai org dok sebut2.. teringin jugak nk merasa sedap or tak..

Gee GTG said...

ramaikan yang pergi burger bakar kat situ..
saya x berkesempatan lagi.. nak cuba lah nanti..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...