Wednesday, May 29, 2013

Wordless Wednesday 2013.5.5 : Greenery


12 comments:

Qashmere said...

This is real nice sis...Greenery or Blue Sea!!!

Qashmere said...

BY the way, where is this place? Cantiknyaaaaaaaaaaa

Kakzakie said...

Great Allah.. really fascinating Rietta:)

missShila Nget said...

rumah cik rieta..??

ProfHariz said...

Tang mana ni ? Terus teringat penang. huhuhu

Rai Ourkizuna said...

subhanallah..

tiap kali ke utara mesti tengah hijau.. teringin nak tengok padi menguning.huhu..

ps..aritu akak pegi alor setar. mmg tak sempat ke mana mana sangat.. ada jugak keteringinan nak ke penang. maybe next trip. :D

||aLeaSaRa|| said...

subhanallah..nak sangat pergi rumah di tepi sawah macam tu.suka hijaukan mata,petua untuk elakkan mata rabun dan hilangkan keletihan mata.

Deqla Manjew said...

amazing...!! cantik sangattt...!!!

Papa Mifz said...

cantik view tuh...sejuk jer mata memandang...

seharum kasturi said...

saujana mata memandang . duduk di pangkin bersama segelas jus , menikmati pemandangan indah ciptaan ilahi di waktu petang , mencari ilham menulis entry ... emmmm

eVa said...

sejok mata memandang.. kan best bila cuti skolah ni habiskan masa kat situ.. xda kpg lagi dh.. semua pindah huhuhuhu..

pha is said...

mcm pnah nampak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...