Wednesday, February 13, 2013

Wordless Wednesday 2013.2.2 : Dedicated to All Teachers

Source : Harian Metro , Tuesday, 5th February 2013

17 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

err...

❤Kamsiah❤ said...

hanya yg bergelar guru tahu dan faham bebanan yg dihadapi..

the malay male said...

harap2 keluhan hati didengari

Etuza Ezawarna said...

hi, tak berapa nak keluar info hal guru ni..apapun memang kerja guru sekarang amat bayak...terima jal jang streess...

Yousof said...

Yang kita nampak kerja cikgu mudah, hidup selesa. Tapi dari sudut yang lain kita mungkin tak nampak atau buat² tak nampak..

izzah said...

Betul tu...ckgu skrg terrrrrrlalu byk keje n stress...tmbah2 dgn pelaksanaan pbs ni plk...lg mmbykkn keje ckgu...dlu kata nk wujudkn jwtn pmbantu guru...smpai skrg xde pn...kalau jutawan la,dh lama sy quite jd ckgu...huhu,..

Rai Ourkizuna said...

Stress jadi cikgu.. Tak sangguppp..

Papa Mifz said...

banyak jasa seorang guru...mereka perlu lebih dihargai...

Cho Zila said...

ehmmmmm tak tau nak komen.. moga didengari keluhan ini... tapi bekerjalah dengan rasa ikhlas dihati.. hanya Allah yang membalasnya nanti...

eita said...

mujur akak tak jadi cikgu..kalau tak lagi teruk stress

نورعيم said...

jadi cikgu ni bkn senang kan?

Qashmere said...

Perbanyakkan guru dan delegate kerja yang sama pada yang lain..bole kurangkan masalah

BlueiceButterfly said...

guru sekarang bukan macam guru dulu..balik pon dah macam orang kerja pejabat..macam2 keja dah

Hafizin Jamil said...

kena cari isteri bukan cikgu ni..haha

mie said...

saya sudi mendengar masalah anda..
hehehehehhee

elly nadyra said...

Tq to all teachers out there

kay_are said...

takde keje yang senang dalam dunia ni kan.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...