Sunday, February 24, 2013

Travelog Perak : Pangkor Island

Salam...
since Marina Island has its own jetty...
to Pangkor Island we were...
Its only RM 10 for adult and RM 5 for Kiddos...
Two ways tickets it is...
Upon arriving...
rent a van taxi...
Pink in Color...
round the island within 2 hours..
RM 80....
Pre Historic...Dutch Castle..

Another Building Of Dutch Castle...
I Love This Structure Of Walls...
Fisherman's Village

8 comments:

نورعيم said...

mahal jgk kan nk round island. kalau nk gi skng mmg xmampu lg la. hee.

❤Kamsiah❤ said...

NICE SHOOT...:)

adyna said...

akak juga tak sampai2 kesini...

eita said...

seronok gi pangkor..

dulu akak gi 2h1m pun rasa tak puas..
rasa macam nak gi lagi..


comel lah gambo yang rieta ambik..

hainom OKje said...

Tahun lepas OKje ada pegi Pangkor ni.... kalau pegi berehat mmg bestlah...kalau nak jalan2 kecik sanagt pulau ni satu hari pun dah habis pusing!

kay_are said...

even dok perak.. rase tak pernah lagi aku jejak pangkor ni..

Aishah Jahirah said...

aman...tenang..damai je tengok ...bila nak sampai ni..nama je org perak.

Hanih Borhan said...

Tengok gambar istana tu t'ingat pulak visit saya ke Kellie's Castle tahun lepas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...