Sunday, January 20, 2013

Predator At Juru Penang

Salam...
Accompany at friend at Juru...
Surveying of the dream bike...
Harley Davidson it is...
And came across this creature....
Solid build of iron...
Meet....
The predator....

19 comments:

jeBateja said...

Uikkk..UNGU laaaa

kinara kinatara said...

takut pulak tengok..:)

Uncle Jonni said...

kalau tetiba benda tu gerak... haaaa... camne tu...
huhuhuhu

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

scaryyyy!!!
kalo alya tgk harus takoot ni.. heheh

Rai Ourkizuna said...

geli tengok..rasanya kat jusco bukit tinggi pun ada benda ni..hahaha..

kay_are said...

cane boleh sesat predator kat situ? confuse2..

❤Kamsiah❤ said...

kanak2 mesti lari kalau tgk benda ni

Kakzakie said...

Hows your survey? Manage to book Harley Davidson Rietta?

Dianaa said...

kalau boleh bergerak, lagi awesome! tapi macam seram pun ada. hehe

Qashmere said...

takotnyaaaaaaaaaaaaaa

azievee said...

ayak...seram lak tengok...hehehe

Nurul Ain said...

salam dear..singgah kat singgah sini
btw nak ckp tak de fanpage fb pun boleh join..:)
mari lah join
http://nurulnamasaya.blogspot.com/2013/01/short-segment-by-naa.html

نورعيم said...

warghhhh saya nak mkn org. hikhik.

~S! BuLaT~ said...

awak2 awak ley je joined GA sye tu

http://www.nurzulaihaziz.my/2013/01/senarai-peserta-23rd-birthday-ga-by-si.html

Bui Junaidi said...

ISHHH,MENAKUTKAN..NASIB BAIK SIANG,KALAU MLM DH MENJERIT AGAKNYA

ieda immi said...

mak aihhhh
predator nie fanatik purple erkk ;))

eita said...

kalau ada betol ni mesti dah lari lintang pukang...

adan said...

wow..seram lak tgk predator tu..

munna said...

klu yasmin nampak ni ... mesti jerit2 takut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...