Wednesday, September 26, 2012

Wordless Wednesday 2012.9.4

Transformation Of Transfomer

20 comments:

adyna said...

caya lah kat lori nie :)

Cik Muda said...

prime lah...huhu

ch000tz axoera ヅ said...

wahahahahahaha nice :D

Kakzakie said...

Definitely childrens love this art.

Hanie Dew said...

auuwww...lori ko ke.nak tumpang..

ps: tu la beb dr bulan puasa sampai lepas lepas hari raya byk keje nak setel.ni curik masa nak reply komen dan kunjungan.

NUR said...

Kakzakie.. Bukan children je kot.. Hehe..

eita said...

fanatik betol ni

Telor Power said...

fanatik transfomer ni

C.G.DEE said...

ni gambar bas ke trak.?
rasanya ni gambar kenderaan lain-lain,kalau kenderaan yang sama..nak tunggu orang p kaler lama gak nak ambik gambar.
anyway..menarik gak gambar ni.

Ash Give said...

kalo mcm ni, ada banyak transformer kat atas jalan raya haha..

dwaty said...

bertukar.... heheheh

Puan Fifiey said...

rieta: thanks for praying to me...

Hasrina said...

3x tengok baru dapat tangkap. slow tak saya? hehe

jeBateja said...

Lawa apa....kalau penat bergerak...dia bertukar...jalan-jalan saja...

inche hlovate said...

haha bertukar!!

Aishah Jahirah said...

lori scania tu....bertukar...;p

munna said...

cantiklah lori tu lepas di transformer kan

adyna said...

RIETTA MANA ENTRI BARU NIE HEHEHE..

:)

Mizz ErMa said...

kreatif dan inovatif betul..hik3,

Noraim said...

haha nak buat kat moto sendiri la gini. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...