Wednesday, August 22, 2012

Penang Trishaw

Salam....
Its been quite sometimes since i went to town....
Last nite....
We went out....
Nearly dawn....
And this is the one that i manage to capture....
Penang Trishaw....
Or also known as...
Lanca @ Beca

12 comments:

kakcik said...

Kakcik ada kenangan tersendiri tentang beca di Penang. Kakcik naik ke beca itu dengan memijak di tempat letak kaki itu, lalu beca dan pengayuhnya turut terjongket dek badan kakcik yang berat! ;-)

syafiqakarim said...

pnh naik sekali di melaka

Cikgu Ma said...

walaupun selalu pgi penang x penah naik pun...salam aidilfitri

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is xpernah nek beca.. tingin tapi kesian pulak yang menganyuhnya... huuu~

nanie said...

dah lama x ronda2 penang...rindunya zaman anak dara dulu...lepak kat padang kota....hehhhe...

eita said...

dah lama tak merasa naik beca.....

giler comel tu..

Fadlina Nasir said...

huhuhu..fad yang duduk kat penang pun tak penah naek trishaw tuuu =.="

Cik Muda said...

Beca ....
memang vintage la... nak pulak kalau ada kereta lembu ke kan... memang kena dah...

Noraim said...

Ye ahh tak pernah naik beca.

Penah tgk kat melaka beca diri cantik sgt. Hehe.

Yasmin Aris said...

huhu . tak penah naik beca nih .

Bitt (double IS) said...

Becak kalau panggilan di Indonesia..hhehehe

9n0L4 said...

penang pun ade ehhh. ingatkan kat melaka aje. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...