Tuesday, July 10, 2012

Satu Murid Satu Sukan

Salam....
upacara telah berlangsung pagi tadi...
seawal jam 7.30 pagi...
berkumpul di padang utama KMPP....
nie lah antara shot yang berjaya diupload...
Barisan Utama Para Penolong Pengarah dan Pensyarah Kanan

Anak Gadis Para "instructor"

Pensyarah Pembimbing "instructor"

Lagi Aksi Barisan Hadapan Pengurusan Kolej


Penyelaras Program

25 comments:

Kakzakie said...

Oh... wondering kakak thought only for student in Johor. Must be whole Malaysia Rietta...

kakcik said...

Balik dari sekolah mesti ramai anak2 yang cari bantal. :)

Irfa said...

patutla anak saya kata hari ni ada sukan

Atiqah Wadiah said...

dulu time matrik,x der pon ni :(

Rai said...

tengok gambar first tu banyak murid dewasa...

Princess Nusy said...

mcm best je..hehe..nk join boleh? =D

eelobor said...

1 murid 1 sukan ? bagus2 program cam ginih...

eita said...

ermmm....puas duk cari...
yang mana satu rietta ni hah?

jeBateja said...

semua sekolah buat mcm tu erk hari ni......ahakz

ஜ miss klanika ஜ said...

senam aerobik semua dalah tue ea ?

KhaiRin : anies said...

byk x peluh kuar ni? hehehe

Elysa Sofia said...

cantik gambar..pakai canon eh kak? :)

SAYA BUKAN SAMDOL said...

gambar semuanya cantik2 !

munna said...

bestnya..... tapi masa sekolah dulu tak aktif pun bersukan....

widiea azira said...

mesti penat penat penat sagtttt. .haha

Mizz ErMa said...

eh? k.rietta nih cikgu ke? xtau la pulak..hehe

cryclown said...

hahahhaa...pendapat peribadi, lebih pada gimik politik, n kalau setahun sekali jer, hmmmmm...

pendapat berilmu.. bagus la program ni, lagi bgus klu y atas pentas murid yang jd instruktor...

Bui Junaidi said...

SEKOLAH BUI PUN BIZI PASAL SENAMAN NI PAGI TADI..^_^

Noraim said...

lawa gambar!

nampak mcm meriah je acara ni. hehe.

seronok!

azievee said...

Wah...sonok nyer lama dah x bersukan

kay_are said...

owh ni ke acara yang ade kuar kat tv3 semalam.. aku tengok kat tv cite kat selangor.. negeri lain ade gak r? baru tau

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

wah bagusnyer.. dulu masa is sekolah, xde program2 camni (^___^)

ABU said...

ewah ewah..hehehe

Yasmin Aris said...

alahai, gmbar sume cantek oh , mesti kamera mahal ni ! hihi

9n0L4 said...

cntik gmbr! pakai kamera ape ehhh. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...