Wednesday, July 4, 2012

Nisfu Syaaban 1433

Salam....
Malam ini adalah NISFU SYABAAN....
bersempena dengan MALAM yang MULIA ini...
Rietta mengambil kesempatan memohon ampun dan maaf kepada semua....
di atas segala salah silap Rietta selama ini.....
Moga BUKU BARU Rietta, dimulakan dengan ibadah terhadapNYA....
AMIN......

32 comments:

kakcik said...

Kakcik juga memohon maaf atas segala catatan kakcik yang mungkin tak menyenangkan hati Rietta.

Bui Junaidi said...

BUI PUN SAMA..EH,EH..MCM NK RAYA JER..HIKSSS

Sharinginfoz said...

semoga dengan ada buku baru kita akan memulakan dengan langkah yang baik

MulutPayau said...

Assalamualaikum Rietta...

Akak juga ingin mohon maaf andai ada salah dan silap selama ini...

the malay male said...

buku baru nanti tanam azam nak bagi cantik skit dari buku lama.

♥ sitifarhana ♥ said...

sama2 la kita merebut pmberian ALLAH mlm ni :)

Mr.Clive said...

scania tu bas ke rieta?

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Rietta..

Walaupun kakya jarang Ada masa menjenguk Rietta di sini, maaf jua di pinta. Moga buku baru kita bermula dengan kebaikan. Insyaallah. :)

adyna said...

rebut peluang tambah pahala dengan puasa sunat :)

Cik Muda said...

:)

kay_are said...

semoga kite dapat berubah menjadi lebih baik.. amin =)

wahida said...

saya jugak nak mintak maaf kalau ada terkasar bahasa sepanjang komen di sini...huhu...

salam nisfu syaaban...

Rai said...

semoga catatan buku baru ni lebih baik dari yang sebelumnya...

Faza said...

salam nisfu Sya'baan :)

Hanie Dew said...

salam nisfu syabaan rietta.

Yasmin Aris said...

salam nisfu syaaban juge ye :D

eita said...

moga2 tahun ni lebih baik dengan tahun2 akan datang dan yang sudah...

-gedek! said...

TQ share... Amin!

Aishah Jahirah said...

insyaallah...saya pun sama mohon maaf salah silap..;)

Jue said...

salam nisfu syabaan dear..moga beroleh keberkatan & menjadi lebih baik dr yg sebelumnya =)

eita said...

No byk tu yg dapat krdt free byk.hari sabtu last

Edy Fee said...

jom imarahkan surau mlm ni

Mizz ErMa said...

salam nisfu syaaban jgk utk k.rietta..=)

eita said...

rietta kalau free meh ambik tag

http://zitaomar.blogspot.com/2012/07/giveaway-from-dayah-snow-heukau-can.html

jeBateja said...

samo2 lah kita bermaafan....err....esuk kita pi meyakat balik...ahakz

Kakzakie said...

Kenapa kakak boleh tertinggal utk komen N3 ini. Maaf terlewat Rietta. Mengharap yg terbaik selalu dalam hidup:)

ellynadyra said...

sama2lah kita ye

O CIKTEDDY said...

amin ^^

Leeya Hezlin said...

semoga amalan-amalan kita yang lepas diterima ALLAH.. :)

NOOR FATIN said...

mohon maaf anda tersalah kata ;)

abg syg 9222 said...

itu mcm lori sye je...............!

ahsfantasy24 said...

kejap je kan masa berlalu..
Ramadan semakin menghampiri (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...