Tuesday, June 12, 2012

Roses Are Pink

Salam...
this picta was taken a few days ago....
from far away....
it was kinda look a like roses...
but they are not....
and still....
they are pretty...


20 comments:

syafiqakarim said...

cantik :)

missSenget said...

penah tanam pokok ni masa projek kemahiran hidup untuk taman mini..


kt rumah pn, dulu2 mak suka kumpul yg warna lain2..

tp skrg xde dah..

Rai said...

cantik..ni pokok bunga yang kecik2 tu kan..saya pun suka bunga ni.. tapi takde bau kan..

ellynadyra said...

this is not roses, this called bunga seri pagi....bloom in the morning.....

Nini D.. said...

btol..mmg cantik!

Kakzakie said...

Sweeeeetttt and nice Rietta.:)

Papa Mifz said...

nice...:)

adyna said...

tgk bunga jadi lega jer... pink lak tue

Yousof said...

Jadi apakah nama bunga cantik ini?

Mizz ErMa said...

ha ah la, cantik..tapi ini bunga apa yer? macam nak kurang sama dengan bunga tisu yang sy buat ritu aje..hihi

eita said...

akak panggil ni bunga jari lipan..
macam2 kaler ada

Liza Razak said...

suka bunga ros..especially pink :)

iKhRam said...

ciptaan tuhan
selalunya indah..

dalm versi apapun, semuanya tetap cantik..

Mr.Clive said...

it looks beautiful.... :)

teratak hati said...

cantik bunga..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

cantik (^___^)

dah lama is xmelawat sini..... windunya
ada penyakit xbopa ajin skit 2,3menjak ni... hehe (^___^)

Aishah Jahirah said...

bunga ni mak saya ada tanam.ada banyak kaler bukan pink jekan....

Telor Power said...

cantik...tapi kalau biarkan gambar tu besar dan satu satu. lebih jelas dilihat

kay_are said...

bunga ape ni? tapi memang cantik.. pink lagi!

ABU said...

ni bunga selamat pagi.. kembng waktu pagi je.. pas tengah hari dia dah layu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...