Monday, June 11, 2012

Highway PLUS : North South

Salam...
this picta was taken....
on my way back....
from South....
to North....



20 comments:

kay_are said...

sempat lagi main snap2 dalam kete? gambar clear lak tu.. aku memang tak reti r..

Deru Ombak said...

Nature and beauty!

missSenget said...

tgk gmbr ni, teringat hasrat hati nk gi gua tempurung..

T-T

ntah bila nk smpai..

Kakzakie said...

Long journey Rietta. South which area Rietta? It is JB?

Hanie Dew said...

cantik..mcm batu caves je tu..

Bui Junaidi said...

MACAM HAKISAN TANAH PUN ADA

Rai said...

area perak eh..saya pun suka sangat dengan pemandangan ni..tiap kali ke utara tak lepas peluang tengok pemandangan ni..rugi kalau travel malam..

Aishah Jahirah said...

rietta snap kat ne ni?kat ipoh tu ke?hee ke salah...

ellynadyra said...

kawasan batu kapur kan!

KhaiRin : anies said...

sy suka nature lps terowong menora..sgt2 cantik!

Zul Fattah said...

cantik gambaq gua tu..? kat area mane ni?

nadia arrumaisha said...

kalau ke rumah nadia, sepanjang jalan nampak pantai saja.....

lieynanilaz said...

rasa macam belah perak...macam penah lalu...

Mizz ErMa said...

cantik lah gmbr2 nie..cara edit pon lawa, k.rietta edit pakai ape? hihi

eva said...

wahh kat mana ni? teringin nak masok..

eita said...

terasa nak masuk hutan je..

Mr.Clive said...

hmm...ni kat highway lalu ipoh ke?hehe

Noraim said...

sempat lagi tu akak snap. hee.

pstt, bila tgk bukit tinggi2 mula terbayang mcm mane kalau runtuh, kita kat bawah. erkkkm abaikan!

Yousof said...

Cantik.. Macam dekat kawasan Batu Caves..

ch000tz axoera ヅ said...

berangan nak buat photoshot kat situ tapi lom lagi kesampaian haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...