Monday, June 18, 2012

Bread Maker : Sweet Bun

Salam...
actually during the break the other few weeks...
Tieka's having Amway Party at her house...
this is one of the product...
from Bread Maker Mixer...
its so nice and fluffy...




25 comments:

Rai said...

uhh..lama tak join party tupperware..haha..

Kakzakie said...

Rietta is the bread mixer made by tupperware? Never seen before..

Irfa said...

dh lama teringin nak miliki bread maker tapi smpi kini lom kesampaian

tq sudi singgah blog saya ye

wahida said...

boleh nampak kelembutan roti tu...

Papa Mifz said...

wah mesti sodap tuh kan...

chemay said...

teringin nak makan roti sedap2.
tapi sebab elaun tk cukup.
so dicancelkan je niat nak makan tuuu
T____T

iKhRam said...

best
kalau dicicah dgn kopi mesti lagi sedap kan??

ellynadyra said...

the bread looks really soft!

Mizz ErMa said...

yummy~ memang betul2 menggiurkan lah bun tuh..hehehe

Telor Power said...

buat banyak2 bagi kawan2 bloger makan rasa. namapak sedap dan menarik warnanya tu

Uncle Jonni said...

aku tau buat bergedil je....

eita said...

nampak sangat kan yang roti tu memang sedap...

Mr.Clive said...

urmmm...yummyyyy just by looking at it! heheh :)

Deru Ombak said...

Bread maker produced by Tupperware?

*** laju2 menggogle..

kakcik said...

Wah... terasa2 seperti sedang mengunyahnya. :)

kay_are said...

amway ade roti? tapi tengok pic pun memang membuka selera

Cik Muda said...

takyah susah2... order aje kat rietta blh ... huhuhu~

Bitt (doubleIS) said...

look scrumptious!! saya tak reti buat roti..pandai makan jek hehehe

Zie Noorzail said...

Tak pandai nak buat bread..tahu beli + makan jerrrr!

eelobor said...

wahhh....dah macam yang jual kat kedai ler.... huhuhu

mrs puex said...

salam kenal..sedapnye tgk roti tu..

singgah sini n done folo u..

feel free to visit me back ye..

http://mrspuex.blogspot.com

regards;
mrspuex

Hafizin Jamil said...

roti tu jugak yang buat perutku lapar..haha

teratak hati said...

Bread maker tu kira tk susah la nk buat roti ye..nk beli la sebijik..berangan dlu..

Afasz said...

sedap nye ...home made :)

ch000tz axoera ヅ said...

bun the bunny...hahaha i am totally failed this part....tahu makan ajer kekekeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...