Thursday, May 17, 2012

Yong Tau Foo

Salam...
on Tuesday...
my dear friend AYU...
asked me to help her with her KUEH TRADITIONAL fotography...
so i went to her office at around 5...
(she finished her work at 5)...
after the photo shoot...
we went to Teluk Air Tawar...
and we had YONG TAU FOO there....
it is so nice...
remind me of...
DESA BAKTI USM....
i used to lunch there when i work there on school holidays...
as a PEMBANTU PELAJAR (if im not mistaken, this is what we were call)
the salary is RM 15 per day...
just doing filling....
for post graduate student...
PS : Thanks AYU for the treat....

24 comments:

Deru Ombak said...

I like .. :)

Rai said...

temptingnya rupa yong tau fu ni.. cantik gambarnya..

eita said...

sedap...

Aishah Jahirah said...

yong taufu kuah sup ke ni?

Noraim said...

wahh lama tak pekena yong tau fu. huhu.

chemay said...

sedapnyaaa.
lama tak makannn
:)

Telor Power said...

yong tau foo sup kurang minat, tapi kalau berkuah kacang tu laju jer. kalau lok-lok lagi laju

Mr.Clive said...

wahhhh ymmmyliciousss!!! love love love!!!

wahida said...

sedapnya......
mcm nak cari je mlm ni...

munna said...

sedapnya.... kat sini susah nak jumpa yg kuah sup....

Jue said...

aku suka yong tau foo berkuah sup mcm ni hihi sbb sdap..kalau kuah pekat tu kurang skit

#len kali kalau tlintas kl instead of sepang, roger ya' =)

Bui Junaidi said...

TERLIUR SUDAH..HUHU

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

suke..suke... (^___^)

Woofer Storm said...

tak pakai makan benda ni.serius.

#minum soya pun sy muntah^^

YOUsoF said...

Tiba² macam terngidam pulak makanan enak ni.. ;D

Kakzakie said...

Mixed with some chilies more umph... and thumbs-up rietta... sweating after the bowl empty hihi....

O CIKTEDDY said...

semua best bila dibelanja..ihiks

nadia arrumaisha said...

mengiurkan but betul mengegarkan diri yg sedang diet neh

BENA said...

bena sukeeeeeeeeeeeeeeeeee yong tau fu!! hee

Mizz ErMa said...

yummy~ da lama xpekena yong tau foo..hehe cantik lah pic yang tuan belog tuh edit..=D

kay_are said...

sedap2.. lame dah tak makan yong tau foo ni..

Hanie Dew said...

yong tau foo bg aku makanan yg menyihatkan sbb tak berminyak. tp aku kadang memilih tmpt jugak sbb pernah kene dah basi. uuh...tp ttp tak putus asa utk ngap kalau dah ada depan mata. sakit perut fikir kemudian..hahahhaa

ZYASH said...

Makanan kegemaran ku...nyum2, kat perhentian seremban punye pun best, kalau g KL, mesti singgah jap.

c'axoera ヅ said...

the very sorry, lately kebizian sket lama tak BW here kan, so many pic.....like like like :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...