Sunday, May 6, 2012

Nasi Ayam Penyek

Salam....
yesterday i had AYAM PENYEK...
as dinner....
never had AYAM PENYEK before...

i thought AYAM PENYEK gonna be specially cook...
but i was wrong....
actually they can be cook in any menu....
as long as they had been smash....
they are call AYAM PENYEK...

PS : What they call AYAM PENYEK in English...Dun tell me its SMASH CHICKEN...hehehe...

18 comments:

Cik Muda said...

nasi ayam penyek bangi seksyen 15...layan.....~

Uncle Jonni said...

hakhakhak... yep... ayam yg dah kene ketuk dan di balun secukup rasa... huhuhu

Telor Power said...

dont know, but i love eat ayam penyek

lieynanilaz said...

suka tak dengan ayam penyek tu..haha.

xila riston said...

tak pernah mkn...tp tak tahulah dah penah mkn ayam tu tp xtau nama...hahah

Mizz ErMa said...

nasi ayam penyet kat area ofiz sy sedap..hehe

Woofer Storm said...

nasi ayam penyek kat restoran tepi jalan tu sedap gak,lebih kurang sama je sedapnya dengn kat restoran nasi penyek tu..

#selalu makan puchong perdana..sedap^^

Faidhatul Arfah said...

nasi ayam penyek sedappppp. hee

Ujie said...

skrg dah famous mknn ni kan..kat mana2 pun org jual.

btw, bkn penyek..tapi penyet! ^__^

wahida said...

nasi ayam penyet kat Wong Solo, Bali adalah yg terbaik pernah aku rasa...

kay_are said...

memang sedap.. tambah2 ayam penyet ria.. memang terbaik r!

eva said...

hahahaha!! smash chicken!!!

YOUsoF said...

Sebelum makan dulu pun ingatkan nasi ayam penyek spesel punya makanan, rupa²nya memang dipenyek sahaja.. ;D


SPECIAL SMASH CHICKEN RICE. HEHEH

eita said...

tak pernah rasa pun

Liza Razak said...

dulu ingat ape benda la ayam penyet tuh..rupanya ayam yang di'smash' sampai penyek..hehe

Hanie Dew said...

so far aku penah jumpa satu je yang sedap kat KL ni. kat VIVA Home Mall. ayam penyek ni sambal la yag special. aku rasa resepi ni dari indonesia sbb rasa rempah dan masakan tu mcm rasa nusantara. hehehe..

ellynadyra said...

you can do that penyek style at fish so you can call it nasi ikan penyek or duck and you can call it nasi itik penyek wakkakakakakakkakakakaka

c'axoera ヅ said...

nasi ayam penyek kat the curve the best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...