Tuesday, May 22, 2012

1 Rejab 1433 H

Salam...
Today....
its already first of Rejab for this year....
wow...
time running so fast....
i can still remember....
all those sweet memories....
of last year's....
REJAB, SYAABAN, RAMADHAN and SYAWAL....
and i just cant wait....
to meet RAMADHAN of this 1433 H...

- This Picta Was Taken At Klang Last Two Weeks (10th of Mei 2012) -

25 comments:

lieynanilaz said...

sekarang cepat masa berlalu...:)

Rai said...

ramadhan ni birthday anak sulung.. 11 ramadhan..hehe..cant wait jugak..

syahirooAhmad said...

hmmm.. cepatnyee.. pejam celik pejam celik dah nak puasa.. moga2 kita sampai ke bulan yg penuh Barkah.. Amin

KhaiRin : anies said...

tup tup nnt da msk ramadan...

ainnoraini said...

assalamualaikum...
mmg masa sekarang begitu singkat jer kann..tau2 jer nnt dah nk masuk 2013 plk..

Camy Alya said...

dah nak Ramadhan.

Maknanye dah nak raya. tak sabarrr :P

Kakzakie said...

When ramadhan reach almost everyday after office kakak will step to the bazar first before reach home hihi... syokkk a lots kuih..

adyna said...

selamat menyambut bulan rejab semoga kita sama2 dapat rebut ganjaran bulan rejab nie :)

eva said...

xlama lagi dah nak puasa dah kan..

munna said...

sekejap je dah nak menyambut ramadhan.... kak munna dah mula puasa semalam...

Liza Razak said...

x sabar nak tunggu ramadhan tiba :)

wahida said...

selamat menyambut bulan rejab...

Liyana Zahim said...

Life is short, dun make it shorter.. :) Salam 1 rejab..

Mizz ErMa said...

yeah, another 2 months..can't wait.. btw, salam rejab utk tuan belog..=)

Telor Power said...

ya....rasa mcm baru saja. salam rejab.
sama2 mencari fadhilat dan kelebihan yg ada pada bulan rejab dan syaban sebelum dtg tibanya ramadhan

Mr.Clive said...

u..nak tanya ...apa significant bulan ni dalam kalendar islam eh?

Woofer Storm said...

tak lama lagi nk ramdhan,tak sbr nak puasa..

slmt mlm..

Uncle Jonni said...

cepat masa berlalu..

Azhafizah[フィザ] said...

Menanti ramadhan juga.^__^

kay_are said...

sedar tak sedar je dah nak dekat ramadhan.. cepat mase berlalu..

Aishah Jahirah said...

cepatnya masa berlalukan...;p

Neijie Kiut said...

Salam rejab jugak..semoga kita dipanjangkan umur untuk menghadapi Ramadhan Tahun ni..insyaAllah

Hanie Dew said...

alhamdulillah lepas posa 1 rejab semalam. sok nak pose lagi....=)..

semoga Allah temukan kita dgn Ramadan akan dtg.

c'axoera ヅ said...

catching those uncatching.....

ellynadyra said...

salam rejab for u!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...