Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday 2012.3.3

23 comments:

Mia Adriana said...

untunglah ada DSLR. HEHE

syafiqakarim said...

xde dslr.kalau ada,da rembat buku ni
juga.nanti ajarrrr.hehe

Cik SHiNJU said...

Salam kenal gak Rietta...
Thanks bg komen yg menyenangkan hati tu... :)

Zie Noorzail said...

Sukeee...

Liza Razak said...

saya pon kena beli jugak buku ni..utk tambahkan ilmu :)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

nak dslr jugak... tolong ! tolong ! (^___^)

Ryu on ahsfantasy24.com said...

all the best! ^^

Nurul Nadiya said...

uish ! mane nak beli buku ni ye ? kat popular tak jumpa pon

Kakzakie said...

Understand you loves this. If given to kakak cant' even know the purpose...

Juliet_iRa~" said...

wahhh..hee..

nt leh pinjam kalau dah ada dslr..heee..;p

eita said...

kalau kamera canggih leh jugak beli ...
ni kamera kecik je...

zati embong said...

hihi..jat ni mmg kena baca kot.ada hati nk pkai,tp x reti guna.hii.

xila riston said...

kita ada buku masak2 jeee hihi ;p

Juliet_iRa~" said...

rietta..hee

thankss k..nah cupcake seketul..heee ;p..yapp peg perkhidmatan pendidikan siswazah..:)

alhamdulillah..

Mr.Clive said...

hoho berjinak2 ngan kamera eh?niceee...nanti kongsi la hasil gambar tu...hehe

eva said...

wow! dah ada hehehe.. sy x reti pakai lah slr tu huhu ;(

Woofer Storm said...

untunglah..boleh pinjam ke?hehehe

Telor Power said...

study elok pastu nanti ajar lah eh rietta

Hanie Dew said...

wahhh..aku suke siri buku ni. betul betul ajar step by step by step punya..... semoga berjaya.

c'axoera ヅ said...

nak cari lah buku ni...!!

semutsengal said...

Err,


ada gaya ni. HAHAHAHA

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe nak kena ada satu ni :)

suzie rahman said...

nk DLSR juga pls :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...