Thursday, March 8, 2012

Not A Job



Salam....
im so quite often been ask....
"nape xamek job....kan dah der DSLR"

okeh...
now i wanna tell....
im just a DSLR owner...
that doesnot make me a PHOTOGRAPHER....
im just a plain CAMERALADY....
thats it....

i dun go for serious job....
but i do help some of my friends....
since photography are my hobby....

16 comments:

Noraim said...

semua salah sangkak kan kalau ade dslr. huhu.

ps; tq akak bagitahu lagu ni :)

Hafizin Jamil said...

hehehe..lepas2 ni jadi photographer la tu.. :D

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is pulak tingin nak jadi photographer... tp DSLR xbli lagiks... hoho (^___^)

Gen2Merah said...

Sy pun smpai skrg x tebeli2 lg dlsr no. Hehe. Minat tp bsjrt lum cukup. Hihi

eita said...

walaupun akak takde DSLR...
tapi memang minat sangat ambik gambo...
rasa dapat satu kepuasan bila tengok gambo yang kita ambik tu comel...

Yatie Awang said...

jadi fotografer pro lah nanti..dah ada model ke kihkih..

YOUsoF said...

Hobi dan kerja adalah perkara yang berlainan.. Tapi yang bestnya kalau kita minat kerja kita sama macam kita suka pada hobi kita. Enjoy je kerja.



psst: how's ur sticker design? ;)

Aishah Jahirah said...

DSLR bila la nak dapat...;)

BENA said...

mesti syiokkk kan ada dslr . macam bena ada holga je. hukhuk :) tapi hobi kite samaaa . hee :)



# sowiii blog baru bena mcam blurr sedikit . hee :P

semutsengal said...

tulah,

ada dslr je kena jadi photographer, apelah mulut dorang ni.

Telor Power said...

gambar ada cerita disebaliknya

Woofer Storm said...

ada ciri jadi photogrpher yang berjaya..

#lupa pla,leh minta skali lagi tajuk lagu ni..ari tu ntah mana komen tu,sy godek2 tak jumpa pula..tq..slmt mlm n jaga dri ye..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

aku nak bli kamera ni.. but just for fun je la...hehe

chemay said...

chemay pon tak rasa chemay photografer.
tapi suka gelakkan budak2 yang baru nak up pastuh ada dslr.
semua nak bajet diri tuh photographer.
hehehe
:P

c'axoera ヅ said...

hahah absolutely right! we just the owner kannn :D

miss daya said...

haha.. i ada dslr tapi sudahnye guna 'automatik' je.. tak brape reti nk adjust ISO smua.. baik snap gmba pakai fon je.. ahaha follow u.. hit me back k :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...