Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday 2012.2.3

24 comments:

Mr.Clive said...

apakah benda yang perlu dibayar ni sebenarnya?hehehe XD

Telor Power said...

wah best betul.....
mcm nie mmg tak perlu bayar, sgt beruntung. itu bil air ker bil letrik rietta?

Woofer Storm said...

apa benda ni?bil broadband?


#bil api sy tinggi sngt,ni la jadi bila tenet dipasang 24jam..ehhee

Tea said...

Bil letrikk..? Biar betikk

O CIKTEDDY said...

ape tu?ubat demam ka?hehe

Noraim said...

terlebih bayar ke ape? hih.

zati embong said...

bil air ke ni?hihi

Cik tikah said...

ini hutang bakal dibayar pada masa hadapan. hehe

eeiyss said...

wah... depa yang kena bayar balikla kalau camtu... hohoh

dhiera said...

bil ape ni??

YOUsoF said...

Tapi tak bermakna kita boleh membazir.. kan? ;D

Aine Ainun said...

Biasaya kalo bil api, krg rm20 xpyah bayar, ni mcm lain je bilnya...
Cerciter...;)

Kakzakie said...

Suppose the -ve it means debit to our a/c but still mentioned asked us to pay... just ignore... next month less to pay anyway.

Munnafendy said...

ni maksudnya terlebih byr kat bil sblum ni ke?

Mishter Izwän said...

first time here jugak...bil apekah itu, siap ade negative

eva said...

haha tak payah byr.. terlebih simpan tu

Suraya Aris said...

jumlah bayaran apakah? hehe

Cikgu Ma said...

waaa....bil negatif...sangat seronok..hehe

Yatie Awang said...

bil untuk apa tu

Teenager Housemaid said...

jumlah apakah itu yang perlu dibayar?

chemay said...

negative 9?

fathiahRAIHANA said...

bila apa ni ? :D

ILA HonEyBuNNy said...

semuanya tertanya2....same as me..hehehhe

Juliet_iRa~" said...

waah -ve...mesti bln sblmnya dah terlebih byr..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...